عضو جدید خانواده Acer Aspire با نام 4738G متولد شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عضو جدید خانواده Acer Aspire با نام 4738G متولد شد
نوشته شده در چهار شنبه 10 فروردين 1390
بازدید : 770
نویسنده : MRK

لپ تاپ جدید 14 اینچی خانواده Acer Aspire با نام AS4738 به فهرست نوت بوک های گارانتی سازگار اضافه شد.

 

این نوت بوک سبک و کوچک ، با نقوش زیبا و منحصر به فرد بدنه و در 4 رنگ متنوع به بازار عرضه شده است که نظر تمامی کاربران با هر سلیقه ای را جلب می کند.

یکی از مدل های این نوت بوک که هم اکنون با گارانتی سازگار در دسترس کاربران قرار گرفته است ، مدل AS4738G است که به لطف امکانات فنی قدرتمند و نیز مصرف کم باتری ، سبکی و ظاهر زیبایش به گزینه ای مناسب برای کاربران جوان و افرادی که نیازمند نوت بوکی قدرتمند وقابل حمل در سفر هستند تبدیل شده است.

 

AS4738G دارای مزایا و ویژگی های ممتازی نظیر صفحه کلید عریض و ارگونومیک ، صفحه لمسی چند اشاره ای ، صفحه نمایش HD با نورپردازی LED مجهز به دوربین ، انواع درگاه های چندرسانه ای نظیر HDMI و نیز درگاه شبکه گیگابیتی و کارت خوان ، مبدل شبکه بی سیم و بلوتوث و دی وی دی رایتر است.

 

این محصول مجهز به پردازنده قدرتمند Intel Core i 5 460M با فرکانس پردازش 2.53GHz(Turbo Boost 2.8GHz) و 3 مگابایت حافظه داخلی است و دارای 4 گیگابایت رم DDRIII با فرکانس 1333MHz است.

 

وظیفه ذخیره اطلاعات را یک هارددیسک 320 گیگابایتی و پردازش گرافیکی را چیپ گرافیکی قدرتمند ATI Radeon HD 5470 با 512 مگابایت حافظه بر عهده دارند.

 

یک باتری 6 سلولی انرژی این نوت بوک را به میزان 4 ساعت تامین می کند.






مطالب مرتبط با این پست
.